نگاشته شده توسط: arasava | ژانویه 12, 2009

پایان تردید

خاتمی: یا من نامزد خواهم شد یا جناب آقای میر حسین موسوی

راستش من ازاین 2 خاتمی را بیشتر ترجیح می دهم یا می دادم، به این دلیل که میرحسین کمتر موضع گیری کرده و نا آشناست و این چند وقت هم هر بار که اسمش بر سر زبان ها افتاد پشت بندش این بحث مطرح شد که میرحسین اصولگرا یا اصلاح طلب. یکی هم پیدا نشد بگوید که اگر ایشان اصولگرا بود چرا خانم رهنورد – همسر ایشان – بعد از کلی مدت از ریاست دانشگاه الزهرا کنار گذاشته شد(اینم همینجوری گفتم که یه چیزی گفته باشم). اما حالا با صحبت های خاتمی تا حدود زیادی با حمید مافی رفیق شهرستانیم!! D: موافقم که خاتمی باید کنار بایستد و رییس جمهور معرفی کند. ا میرحسنی که خاتمی معرفی کند – عنی اصلاح طلب باشد –  موافق موافقم و معتقدم در صورت پیروزی که احتمالش فراوان است (من یکی اینبار غلط کنم رای ندم)  این بار دو نفر کار را پیش خواهند برد که با هم هماهنگ تر خواهند بود.

این وسط فقط می ماند کروبی که این بار در نقش کلاچ قبل از ترمز ظاهر شده و باید دید بعد این همه حرف چه کار میکند و آیا این همه حرف اصالت داشته یا نه؟



پاسخ

  1. سام علیک دادا. خوب مگه ما شهرستانی ها نمتانیم نظریه بدیمان در باره رییس جمهورمان یا همان تدارکاتچی. جان اکبر داد ماندم من این میرحسین خاتمی نوری کروبی و… بازم نشد سال 84.منم موافقم غلط کنیم رای ندیم. هر چن من 84 رای دادم به معین


بیان دیدگاه

دسته‌بندی