نگاشته شده توسط: arasava | ژانویه 28, 2009

سیبیلیسم در برابر فمنیسم

در خبرها آمده بود که به خاطر اینکه تیم نوجوانان استقلال با تیم بانوان استقلال بازی کرده اند – شاید هم بالعکس اونا با اینا بازی کردن- و در نتیجه یسبیلیسم بر فمنیسم پیروز شده و تیم ضعیفه ها منحل شد اینجا بخونید

قبل از اینکه این اقدام انقلابی (یعنی انحلال رسمی تیم فوتبال بانوان) صورت بگیرد نفراتی از هر دو طرف حسابی نقره داغ شده بودند. این رو هم اینجا بخونید.

حالا 3 تا نکته: اول اینکه اینجور بازی ها حسابی دیدن داره مخصوصا کری خونیشون، حیف بشه ما نبودیم – چقدر هم استادیوم برو هستم من –

نکته دوم – کاملا جدی – : از قدیم گفتن یه جاهایی چشاتون رو درویش کنید اما مثل اینکه این موضوع تو مملکت ما کاربرد نداره.

نکته سوم هم اینکه معمولا در مسابقه فوتبال 2 تیمم وجود دارد نه یک تیم. چرا تیم نوجوانان رو منحل نکردند؟؟

و یک توضیح ضروری هم اینکه اینا رو که نوشتم احیانا فمنیست های محترم فکر نکنند که جانبداری کردم ! نه  از این خبرا نیست چون عقیده دارم در روی زمکین هیچ فمنیستی وجود ندارد!


پاسخ

  1. یعنی چی ببم این چیزل چیس تو منویسی اخه.الهی کردم که به به زمین بخورن پاشان بپیچد همین کارا را مکنن که باران نمیاد برف نمیاد. اخر زمان فک مکنی به چی مگن ها؟

  2. سلام
    این دیگه نوبره !
    تصور کن کسانی که بازی می کردند فقط به فکر برد و باخت و رو کم کنی و … بودن . هیچوقت تیم بانوان یا اون پسر ها نمی تونستند با قصد و قرضی بازی کنند .
    من اگر جای مسئولان بودم با سیاست این قضیه رو زیر سیبیلی رد می کردم و سعی می کردم صداش در نیاد .
    مسئولان ما باید کم کم جدی بگیرن که المان های مذهبی – سنتی جامعه ما کمرنگ شده .
    تو نوشته هات بغض عجیبی در مورد خانوم ها هست که از آدم با درایتی مثل تو برام عجیبه .
    احتمالن تیم بانوان به این منظور تنبیه اش سنگین تره که اینا اصولن باید سنشون بیشتر باشه و وارد بازی احساسی نمی شدن و رعایت می کردند . از اون نوجوانان نمیشه که انتظار داشت .
    یا مثلن شاید مثل شما فکر کردند هر جای مثل قضیه آدم و هوا همیشه پای زنان در میونه . و فکر کردند این خانوما بودند که تیم آقایون نوجوان رو وسوسه کردند !

    • یک بار متن را مرور کردم و یک بار خودم را. حب و بغضی ندیدم.

  3. سلام
    عجب!! همش تقصیر این حواست که بعد اون هر اتفاقی که بیفته میگن زنها وسوسه کردن جماعت رو . حالا یکی نمیگه بابا اینا هم عقل دارن یانه …
    خب منم خوندم و حب و بغضی ندیدم!!!
    خوش باشی

  4. چه اعتقاد مزخرفی.
    حالا این به کنار. حوا آدمو فریب داد اصلا آدم غلط کرد گول خورد بیجا کرد هرکاری حوا گفت انجام داد.هیکل به اون گندگی به چه درد میخورد؟یه ذره عقل نداشت یعنی؟ اصلا حوا بی عقل .آدم دیگه نوبره والا. از آدم نفهم تر شمایین که هیچی رو نمی بینین. به جهنم که این وضعمونه.نوبت شماها هم میرسه یعنی نوبت ما که ذلت شماها رو ببینیم.


بیان دیدگاه

دسته‌بندی